La proposta té forma de web, laculturaemtoca.cat. I la idea és que hi entrem per comprar cultura: des d'entrades per visitar una exposició, fins a un llibre o un concert. També ens animen a difondre la iniciativa gravant un vídeo curt on, amb l’etiqueta #laculturaemtoca, expliquem per què ens toca la cultura i què farem per ajudar-la. A més a més podem fer un donatiu a una entitat o projecte. La campanya compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya la Fundació Damm, la Fundació de Música Ferrer-Salat, Coca-Cola i REDI.
La proposta té forma de web, laculturaemtoca.cat. I la idea és que hi entrem per comprar cultura: des d'entrades per visitar una exposició, fins a un llibre o un concert. També ens animen a difondre la iniciativa gravant un vídeo curt on, amb l’etiqueta #laculturaemtoca, expliquem per què ens toca la cultura i què farem per ajudar-la. A més a més podem fer un donatiu a una entitat o projecte. La campanya compta amb el suport del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya la Fundació Damm, la Fundació de Música Ferrer-Salat, Coca-Cola i REDI.
Data de publicació:
07
de novembre
de
2020