El qüestionari «Quilòmetre zero», patrocinat pels supermercats Bonpreu i Esclat, pretén retratar –en només 14 preguntes– les persones entrevistades a partir dels seus gustos, costums i consums. Això és el que ens ha respost l'escriptora Ada Castells (Barcelona, 1968).
Foto: Frank Gerbeau
Menjar calçots amb amics.
2. Què valores més dels altres?
Que sàpiguen escoltar.
3. Un llibre:
La muntanya màgica.
4. Una cançó:
Bohemian Rapsody.
5. Una pel·lícula:
El cel sobre Berlín.
6. Un plat:
Bacallà amb ceba.
7. Una paraula:
Carallot.
8. Què menges per esmorzar?
Torrada amb sèsam i raig d'oli.
9. On t'agradaria viure?
A casa.
10. Què et fa por?
Perdre el cap.
11. De què et penedeixes?
Del meus mals humors.
12. A quina secció del súper és més fàcil trobar-te?
Als iogurts, perquè n'hi ha tants!
13. Què no falta mai a la teva nevera?
Projectes de grans plats.
14. Què és l'última cosa que has comprat?
Unes sandàlies.
Si voleu participar en el sorteig d'un lot de productes dels supermercats Bonpreu i Esclat, deixeu-nos el vostre nom i adreça electrònica com a comentari (no els publicarem per respectar la vostra privacitat) o bé ens envieu nom i mail a través d'un missatge privat de Facebook, de Twitter o d'Instagram. També ens podeu enviar un correu a [email protected] (la guanyadora ha estat Gemma Guerola de Rocafiguera).
El guanyador del sorteig del divendres 30 d'agost (14 respostes de Xavier Graset) és Albert Filella Martorell.
* Les dades que ens proporcionin els participants s’incorporaran a un fitxer automatitzat de dades personals titularitat de Bonpreu-Esclat, amb l’objectiu de gestionar la participació en el concurs i realitzar les tasques inherents a aquest. Un cop finalitzada l’elecció del guanyador setmanal, seran incorporades a la base dades de Catorze, així com a les de Bonpreu-Esclat amb la finalitat d’enviar-los informació comercial de Bonpreu-Esclat. Podeu consultar les bases legals del sorteig en aquest enllaç.
"Quilòmetre zero" és un qüestionari patrocinat pels supermercats Bonpreu i Esclat que pretén retratar en 14 preguntes les persones entrevistades a partir dels seus gustos, costums i consums.