El qüestionari «Quilòmetre zero», patrocinat pels supermercats Bonpreu i Esclat, pretén retratar –en només 14 preguntes– les persones entrevistades a partir dels seus gustos, costums i consums. Això és el que ens ha respost el cantautor Roger Mas.
Foto: Eva Bozzo
1. Què t’agrada més que res?
Llevar-me descansat.
2. Què valores més dels altres?
Que em donin confiança, que els preocupi no fer-me mal.
3. Un llibre:
Al cel, de Verdaguer.
4. Una cançó:
Boogie, de Paolo Conte.
5. Una pel·lícula:
Apocalypse Now, de Coppola.
6. Un plat:
Patata aixafada amb fredolics i una rosta de cansalada.
7. Una paraula:
Gicar, que a Solsona vol dir deixar i que pràcticament ja no fa servir ningú.
8. Què menges per esmorzar?
Pa amb tomàquet amb embotit, o tonyina de llauna.
9. On t’agradaria viure?
A casa meva.
10. Què et fa por?
La por.
11. De què et penedeixes?
De res i de coses que no canviaria perquè quan les he entès he entès per què m’havia equivocat.
12. A quina secció del supermercat és més fàcil trobar-te?
M’agrada resseguir tots els passadissos i totes les lleixes, una per una.
13. Què no et falta mai a la nevera?
Cervesa i formatge.
14. Què és l’última cosa que has comprat?
Un joc de paelles.
El guanyador del sorteig del divendres 26 d'octubre (14 respostes d'Ivette Nadal) és Llorenç Roca.
Núria Portet Rovira, guanyadora del sorteig del divendres 19 d'octubre (14 respostes de Gerard Quintana), amb el seu lot.
* Les dades que ens proporcionin els participants s’incorporaran a un fitxer automatitzat de dades personals titularitat de Bonpreu-Esclat, amb l’objectiu de gestionar la participació en el concurs i realitzar les tasques inherents a aquest. Un cop finalitzada l’elecció del guanyador setmanal, seran incorporades a la base dades de Catorze, així com a les de Bonpreu-Esclat amb la finalitat d’enviar-los informació comercial de Bonpreu-Esclat. Podeu consultar les bases legals del sorteig en aquest enllaç.
"Quilòmetre zero" és un qüestionari patrocinat pels supermercats Bonpreu i Esclat que pretén retratar en 14 preguntes les persones entrevistades a partir dels seus gustos, costums i consums.