Intro: SOLm
Dos per dos són quatre. Quatre i dos són sis.
Escola reglada i frustrada.
No parles ni jugues si no tens permís.
La creu, la sotana i la vara.
Conjuguem presents imperfectes.
Li restem la X al futur.
Castrem a les feres als centres.
Força de treball del segle XXI.
Hem planificat les conductes,
no deixem ja marge per la creació.
Dibuixem futurs plens de dubtes,
ni somnis, ni jocs, ni improvisació
Infàncies al contenidor,
10 hores al dia, un temps que era or.
Esclausd'un estat opressor.
Perdona a tu pueblo señor.
REm Mare mare, que jo no vull tornar
A resar i callar quan ells manen.
RE# Pare pare, jo volia somiFA ar
i volar, i allà ens taSOL llen les ales.
DOm Contrabandista de verbs clandestRE# ins
escampant el veríLA# ,
SOL# pobles vius i senders infinits.
DOm Quin gust sentir-la parlar,RE#
si del carrer i el corral és l'aLA# ma.
I ara hi ha un poble que braSOL# ma
en un idioma proscrit.DOm
SOLm En eixe context, arriba una mestra,
rebel, decidida, valenta.
La infància en disputa?Es conquesta,
el dictador mor es comenta.
Tenebres s'emporte el difunt
canviem els costums mort a l'obediència.
Trenquem el rosari, cremem els apunts,
davant el futur la innocència.
Arriba l'expedient disciplinari,
volem que memoritzen l'oració i l'abecedari.
Horaris estrictes,i un pati ben delimitat.
Centre penitenciari de cristians.
Vinguen l'alcalde, la guàrdia, inspectors
a defende l'absurd, a donar-li lliçons.
No van poder, mai no podran.
D'aquella mestra hui som alumnat aventatjat.
REm Mare mare, que jo no vull tornar
a resar i callar quan ells manen.
RE# Pare pare, jo volia somiFA ar
i volar, i allà ens taSOL llen les ales.
DOm Contrabandista de verbs clandestRE# ins
escampant el veríLA# ,
SOL# pobles vius i senders infinits.
DOm Quin gust sentir-la parlar,RE#
si del carrer i el corral és l'aLA# ma.
I ara hi ha un poble que braSOL# ma
en un idioma proscrit.
DOm FAm LA# SOL# x2
DOm
SOL# DOm x3
FA FAm SOL
DOm Contrabandista de verbs clandestRE# ins
escampant el veríLA# ,
SOL# pobles vius i senders infinits.
DOm Quin gust sentir-la parlar,RE#
si del carrer i el corral és l'aLA# ma.
I ara hi ha un poble que braSOL# ma. SOL
DOm Contrabandista de verbs clandestRE# ins
escampant el veríLA# ,
SOL# pobles vius i senders infinits.
DOm Quin gust sentir-la parlar,RE#
si del carrer i el corral és l'aLA# ma.
I ara hi ha un poble que braSOL# ma
en un idioma proscrit.DOm
DOm RE# LA# SOL# DOm LA# SOL# x3
Dos per dos són quatre. Quatre i dos són sis.
Escola reglada i frustrada.
No parles ni jugues si no tens permís.
La creu, la sotana i la vara.
Conjuguem presents imperfectes.
Li restem la X al futur.
Castrem a les feres als centres.
Força de treball del segle XXI.
Hem planificat les conductes,
no deixem ja marge per la creació.
Dibuixem futurs plens de dubtes,
ni somnis, ni jocs, ni improvisació
Infàncies al contenidor,
10 hores al dia, un temps que era or.
Esclausd'un estat opressor.
Perdona a tu pueblo señor.
A resar i callar quan ells manen.
i volar, i allà ens ta
escampant el verí
si del carrer i el corral és l'a
I ara hi ha un poble que bra
en un idioma proscrit.
rebel, decidida, valenta.
La infància en disputa?Es conquesta,
el dictador mor es comenta.
Tenebres s'emporte el difunt
canviem els costums mort a l'obediència.
Trenquem el rosari, cremem els apunts,
davant el futur la innocència.
Arriba l'expedient disciplinari,
volem que memoritzen l'oració i l'abecedari.
Horaris estrictes,i un pati ben delimitat.
Centre penitenciari de cristians.
Vinguen l'alcalde, la guàrdia, inspectors
a defende l'absurd, a donar-li lliçons.
No van poder, mai no podran.
D'aquella mestra hui som alumnat aventatjat.
a resar i callar quan ells manen.
i volar, i allà ens ta
escampant el verí
si del carrer i el corral és l'a
I ara hi ha un poble que bra
en un idioma proscrit.
escampant el verí
si del carrer i el corral és l'a
I ara hi ha un poble que bra
escampant el verí
si del carrer i el corral és l'a
I ara hi ha un poble que bra
en un idioma proscrit.