Belles i mortes

14 imatges amb què una campanya denuncia el rol passiu de les dones a la publicitat

Autor Redacció
"Hi ha estudis que suggereixen que quan les dones aconsegueixen més influència i tenen un paper més important a la societat, la reacció corresponent és que la pornografia es fa més extrema, la publicitat utilitza més imatges de dones passives, la moda tendeix a ser fortament femenina i creixen tendències com la de fer-se el pa a casa o la de cuinar aliments no elaborats. Dins la investigació feminista, això es coneix com a reacció i és històricament recurrent". Ho diu Lisa Hågeby, autora del projecte Stop Female Death In Advertising.

Hågeby denuncia el rol passiu de les dones a la publicitat, en concret el més extrem de tots: la mort.

1.



2.


3.


4.


5.


6.
 

7.
 

8.


9.
 


10.


11.

12.


13.


14.
Data de publicació: 22 de novembre de 2017
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze