Amb l'accent de Lola Flores

La Faraona torna a la vida en un anunci gràcies a la tecnologia deepfake

Autor Redacció
El dia del noranta-vuitè aniversari del seu naixement, Lola Flores torna a la vida gràcies a la tecnologia deepfake. La Faraona, o més ben dit una recreació força impressionant dels seus gestos i manera de parlar, protagonitza la campanya "Con mucho acento" de la marca de cervesa Cruzcampo, que -a més de vendre la seva beguda, és clar- vol reivindicar la riquesa que hi ha darrere de la diversitat d'accents i, en definitiva, de la diferència.

A l'anunci participa la cantant Maria José Llergo, que ja havia homenatjat Lola Flores versionant Pena, penita, pena coincidint amb el vint-i-cinquè aniversari de la seva mort.


La campanya va ser encarregada a l'agència Ogilvy, i l'empresa Metropolitan és la responsable del deepfake.
 
Data de publicació: 21 de gener de 2021
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze