La revenja

L'anunci nadalenc d'Apple fa l'ullet al clàssic de Charles Dickens

Autor Lucia Aniello

Ella no suporta el seu cap, i ell a ella, tampoc. És així com, quan fora de la feina, quan torna a casa, el converteix en el protagonista d'un vídeo que ella mateixa va creant amb la tècnica se l'stop-motion. Fuzzy Feelings, l'anunci nadalenc d'Apple, ve acompanyat d'un missatge: “La creativitat té el poder de canviar la manera com ens veiem els uns als altres". De fet, aquest vídeo, creat TBWA Media Arts Lab, dirigit per Lucia Aniello, i amb el Isn't it a pity de George Harrison com a banda sonora, us farà pensar en el conte nadalenc de Charles Dickens.

Data de publicació: 27 de novembre de 2023
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze