Som el que mengem o el que retratem?

Un espot mostra com perdem el nord buscant l'aprovació dels altres

Tenen la taula parada. La nena agafa una poma. Però el pare l'atura. Toca una campaneta i arriba el pintor. El que fa aquesta família de francesos del segle XVII no és tan diferent al que passa avui en dia a cuines i menjadors. El nou anunci d'Ikea, dirigit per Tompa & Rondo evidencia amb elegància i enginy com, perseguint l'aprovació dels altres, acabem perdent el nord. És un menjar, no una competició. Potser valdria la pena aturar el mòbil i alçar el cap.


 
Data de publicació: 15 de setembre de 2016
Subscriu-te al nostre butlletí
Subscriu-te al butlletí de Catorze i estigues al dia de les últimes novetats
Subscriu-t’hi
Subscriu-t’hi
Dona suport a Catorze
Catorze és una plataforma de creació i difusió cultural, en positiu i en català. Si t'agrada el que fem, ajuda'ns a continuar.
Dona suport a Catorze