Les xarxes socials ja fa temps que formen part del nostre dia a dia. Ens exposem cada dia. Fem de la nostra imatge el nostre aparador i, en molts casos, la distorsionem per encaixar en uns ideals de bellesa volàtils i irreals. És una realitat preocupant, una mica més encara quan es tracta d'infants i adolescents. Es calcula que el 80% de les nenes de 13 dels Estats Units retoquen i posen filtres a les seves publicacions digitals. L'empresa de cosmètica Dove i l'agència Ogilvy han llançat aquest espot d'un minut com a part d'una campanya que vol contribuir a revertir aquesta tendència.
"Reverse selfie" segueix els passos d'altres campanyes i anuncis com aquest, també de Dove. Cal assenyalar que l'empresa forma part d'un dels sectors que més han contribuït a la pressió estètica que han patit, majoritàriament, les dones i les nenes. Amb tot, els últims anys algunes marques i persones influents han canviat el seu discurs i posicionament sobre la bellesa per intentar conscienciar sobre com la publicitat pot afectar l'autoestima i la necessitat de normalitzar i acceptar socialment i individual tota mena de cossos i totes les diferències.