Les campanyes publicitàries juguen amb el com. El què, en aquest cas, ja el tenen ben clar: potenciar la lectura. La creativitat d'aquests 14 anuncis permet que amb cinc segons puguem entendre la vida dels Beatles; que llegint siguem més interessants; que ens convertim en un pistoler i en el Quixot o que acabem compartint llit amb Sherlock Holmes.
1. Qui llegeix més és més interessant.
2. El llibre adequat sempre et farà companyia.1. Qui llegeix més és més interessant.
Agència: Lowe Bull, Johannesburg, sud Àfrica
Agència: ACW Grey Tel-Aviv, Israel
3. «La vida en cinc segons» és una sèrie d'anuncis minimalistes agrupats en un llibre de 200 històries.
Agència: H-57 Creative Station, Itàlia
4. Els llibres impresos costen la Terra. La companyia de l'Índia ja no existeix, però aquest anunci destaca un delsbeneficismésimportantsdels llibreselectrònics.
Agència: Ogilvy & Mather, Bombai, Índia
5.Els llibres et permeten viure una doble vida.
Agència: Kolle Rebbe, Hamburg, Alemanya
6. Tornem els llibres a la seva essència.
Agència: Filadèlfia, Belo Horizonte, Brazil
7. Un llibre et pot canviar la vida.
Agència: Y&R, Pequín, Xina
8. Converteix-te en algú altre.
Agència: Love Agency, Vílnius, Lituània
9. Recicla llibres.
Agència: Leo Burnett, Singapur
10. Llegint et construeixes.
Equip creatiu: Juan Pablo Navas, Gustavo Zapata
11. Escapa't dins d'un llibre.
Agència: Saatchi & Saatchi, Singapur
12. No compris llibres piratejats. La campanya ve acompanyada per l'eslògan: "Cada vegada que agafes un llibre piratejat, faltes el respecte a l'autor."
Agència: Mudra, Bombai, Índia
13. Escolta audiobooks.
Agència: McCann, Oslo, Noruega
14. I tu, per què llegeixes? L'artista Isaac Salazar esculpeix en llibres antics les reaccions que provoca llegir.
Agència: Air, Brussel·les, Bèlgica